Evde Fitness Bandıyla Yapabileceğiniz Etkili Egzersizler

 
Evde spor yapmak için çok fazla malzemeye ihtiyaç olduğu sanılsa da aslında farklı egzersiz tarzlarını öğrenerek az sayıda ekipmanla bile antrenmanınızı çeşitlendirmeniz mümkün. Bazı ekipmanlar aynı anda çok sayıda kası farklı açılardan çalıştırarak verimli bir antrenman geçirmenizi sağlar. Fitness bandı da bunlardan biri. İsterseniz ısınmak için, isterseniz ana antrenmanınızın bir parçası olarak kullanabileceğiniz fitness bandıyla yapılan egzersiz önerilerini sizinle paylaşıyoruz.
 

 
Basit bir hareket ile başlamak faydalı olabilir. Fitness bandının iki ucunu iki elinize bağlayarak ellerinizi havaya kaldırın. Elleriniz havadayken iki elinizi iki yana açmayı deneyin. Normal pozisyonda elleriniz birbirine ne kadar yakınsa hareket o kadar zor olacaktır.
 
İkinci hareketimiz için bandı iki ucundan tutun ve orta kısmını yere değdirin. Bir ayağınızla bandın ortasına basarken diğer ayağınızı geriye atın. Sırtınızı düz tutarak hafifçe eğilin ve dizlerinizi bükün. Bandı elleriniz gövdenize değecek şekilde kendinize çekin. Her 10 tekrardan sonra dinlenerek toplamda 30 tekrar yapın.
 
Üçüncü hareketimiz için ellerinizi dümdüz ileri uzatın. Bandı iki ucundan tutun ve gergin hale gelene kadar elinize sarın. Kollarınızın yüksekliğini bozmadan ellerinizi birbirinden uzaklaştırmaya çalışın. Egzersiz sonrasında su içmeyi unutmayın.
 
Dördüncü hareketimizde çember bandı kullanıyoruz. Başlangıç olarak, bacaklarınızı banda geçirin. Bant bileğinizin biraz üzerindeyken önce sağ bacağınızı on kere sağa, sonra sol bacağınızı on kere sola kaldırmayı deneyin. Bant gerginleştiğinde biraz daha kaldırın ama kaslarınızı fazla zorlamayın.
 
Size ve ailenize sporla dolu sağlıklı günler dileriz.
 

Paylaş: